Sunday, February 19, 2017

Sulgedest juuksepikendused

Mul on umbes kuu aega olnud peas sulgedest juuksepikendused. Pikendused pole nende kohta vist päris õige sõna, sest tegelikult on nad mu oma juustest lühemad. Juukselisandid siis äkki?


Umbes iga kahe aasta tagant tuleb mul soov juustega midagi täiesti uut ette võtta. Teha afropatsid, värvida punaseks, paigaldada pikedused... Ägedate juustega on kahjuks aga see lugu, et üldiselt nõuab iga efektne värv, soeng või lõikus hoolt ja vaeva, et see ilusana püsiks. Afropatsid on siinkohal erandiks, sest need on tõesti täielik mugavussoeng. Hetkel aga tundus mu peanahk veidi liiga tundlik selleks, et afrode raskust välja kannatada, nii et nuputasin, mis võiks olla see vähest hoolt vajav juuksemuutus, mis ei vajaks pidevat juuksuri juures käimist ja igapäevast sättimist.

Internetis jäid silma sulgedest juuksepikendused. Mõni inimene oli lasknud paigaldada 1-2 sulge, teine jälle sadu. Esimene variant oli minu jaoks liiga tagashoidlik, teine nägi juba välja nagu kana, nii et läksin kuldset keskteed ja minu peas on hetkel 24 sulge.


Kukesuled tellisin ebayst. Pakis oli 50+ erivärvilist sulge ja koos postikuluga läksid need maksma umbes 26 dollarit. Sulgedel ei ole kaasas keratiinkinnitusi, nii et paigalduse jaoks tuleb leida mõni juuksurisalong, kus kõik vajaminevad vahendid kohapeal olemas on. Mina lasin suled pähe panna Cybercat ilusalongis, kus ühe salgu paigalduse hind oli umbes 3,3 EUR.


Suled pandi mulle pähe kahekaupa, sest kui need kinnitada ükshaaval, siis hajuvad nad juuste sisse väga ära. Nii et kokku on mul peas 12 salku, mis kinnitatud keratiiniga - täpselt nagu klassikalised juusepikendused. Kui juuksed lahtiselt alla kammida, siis ei paista suled üldse välja, aga kui näo ääres olevad salgud kinni panna, või üle õla visata, siis tulevad ka suled esile.

Föönitan, triigin ja keeran tangidega lokke üsna sageli ja selle on suled kenasti üle elanud. Tangidega lokke keerates lähevad ka suled lainesse ja järgmise pesuga vajuvad jälle sirgeks tagasi. Hooldada ei ole neid vaja - tuleb lihtsalt jälgida, et kammides kinnituskohti ei kisuks.

Tulemus jäi tagasihoidlikum, kui ma arvasin, nii et erilist suure juuksemuutuse rahuldust ma nendest lisanditest kätte ei saanud ja kui hetkel peas olevad ära otsustavad väsida, siis ilmselt uusi ei pane. Aga vähemalt on üks soenguhullus jälle omal nahal ära proovitud :D

No comments:

Post a Comment