Sunday, April 30, 2017

Põhi peal

Aprillis lõpuni kasutatud toodete hulgas oli nii tõelisi pärle kui ka täielikke pettumusi:


Depend küünelaki eemaldaja - Võttis laki kenasti lahti ja oli väga vähese lõhnaga, mis tegi temast suure lemmiku. Küünelaki eemaldajate lõhn ajab mul teinekord pea valutama, aga see lõhnas teistest tunduvalt mahedamalt. Meeldis väga ja ostan kindlasti veel. Hinda ei mäleta, aga oli soodne jäädes paari euro kanti.

Garnier mitsellaarvesi - Täiesti mõttetu toode! Ma ei saa isegi aru, mis vägi sundis mind ennast piinama ja seda lõpuni kasutama. Silmameiki ei suutnud see üldse lahti võtta ja ka näole jäänud õrnade meigiriismete eemaldamine oli tema jaoks sageli liiga keeruline ülesanne. Nahale jäi peale selle kasutamist ebameeldiv kleepuv kiht ja lisaks leidsin ma ta veel mingist listist, kus olid ritta seatud vähki tekitavaid ühendeid sisaldavad kosmeetikatooted. Olen kuulnud, et roosas pudelis Garnieri mitsellaarvett kiidetakse väga, aga see sinises pudelis on küll väga kehv. Hind oli vist 5-6 euro vahel, aga ei soovita seda kindlasti osta.

L'oreal Absolut Repair Lipidium šampoon ja palsam - Sama sarja juuksemask kuulub minu superlemmikute ridadesse ja mõtlesin, et kui ilusaks mu juuksed veel siis lähevad, kui ma kogu sarja kasutusele võtan. Kahjuks sain suure pettumuse osaliseks, sest olgugi, et mask tegi mu juustega imesid, siis šampoon-palsam ei sobinud neile kohe üldse. Tooted on mõeldud tugevalt kahjustatud juustele, aga minu omad on üsna keskmises seisukorras, nii et ilmselt on tooted minu jaoks lihtsalt liiga toitvad. Peale peapesu ei olnud juuksed harjumuspäraselt puhtad ja kohevad, vaid jätsid rasvase mulje. Palsami sain koos mõne teise šampooniga ära kasutada, aga šampoon, mis pead puhtaks ei pese, ei kõlba ju kuskile, nii et kasutamata ta jäigi. Võibolla tõesti toimivad nad tugevalt blondeeritud või keemilise loki tegemisest kahjustada saanud juuste puhul hästi, aga keskmises või heas korras juuste omanikel ei ole neid kindlasti mõtet soetada. Šampooni hind 11.50 ja palsam 13. 40 EUR.

Darphin Ideal  Resource näokreem - mul oli toote minisuuruses variant, millest jätkus paariks nädalaks. Klassikaline sügavniisutav kreem, mis nagu Darphini kreemid ikka jättis väga hea mulje. Minisuuruses tootekomplekte osta ei saagi, vaid neid jagatakse kliendipäevade raames ostjatele kingituseks. Täissuuruses kreemi hind 66.70 EUR.

Signe Seebid jalavannisool - purgikesest jätkus mulle viieks kasutamiskorraks. Sool on lõhnastatud eeterlike õlidega. See on lihaspingeid vähendav, põletikuvastane ja rahustav. Suurtele jalavannisõpradele võiks seda toota ka näiteks poolekiloses purgis, sest sai kuidagi liiga kiiresti otsa :) Hind 5 EUR.

Tilk Spoon Me näokreem - minu selletalvine näonaha päästja. Ülimalt rikkalikult niisutav vahuline kreem. Mõeldud küll öökreemiks, aga kuiva naha korral sobib edukalt kasutada ka päevakreemina. Lõhnatundlikel inimestel soovitan enne kreemi ostmist seda nuusutada, sest kreemil on tugev ravimtaimede lõhn, mis ei pruugi kõigile meeldida, aga mulle meeldis ta igal juhul väga! Hind 24.90.

Tilk Love Me kätekreem - minisuuruses kreemi sain ilublogijate kokkutuleku kinkekotist ja see sai mul paari päevaga otsa. Nii mõnus kreem, mis lausa kutsub end kasutama. Niisutab tõhusalt, aga imendub kiiresti ja ei jäta käsi rasvaseks. Täissuuruses toote hind 13.90. 

The Body Shop Oils of Life silmakreem - kogu Oils of Life sari on mu suur-suur lemmik. Olen sealt mitmeid teisigi tooteid proovinud ja kuiva naha korral teevad need tõesti imet. Silmakreem sisaldab valgustpeegeldavaid osakesi, mis aitab silmade all olevat tumedust vähendada. Hetkel saadaval soodushinnaga 21.84 EUR.

Collistar huulepalsam - hästi ilusas pakendis ülitõhusalt niisutav huulepalsam. Tõesti üks parimaid, mida ma kunagi kasutanud olen. Hästi kreemine, imendub hetkega ja ei jäta huultele mingit ebameeldivat kihti. Kuulus erikollektsiooni hulka, mida enam müügilt ei leidnudki, nii et hinda kahjuks öelda ei oska.

No comments:

Post a Comment