Monday, November 6, 2017

Danatura kehahooldustooted

Sain Rosalind e-poest paki, kus sisaldusid minu jaoks täitsa uute brändide tooted. Teiste hulgas oli ka Itaalia tootja Danatura kehahooldustooteid, mille olen jõudnud nüüd omal nahal järgi proovida ja saan teilegi muljeid jagada:


Danatural on erinevaid looduslikke koostisosi sisaldavad sarjad. Mis taim oma väe toodetele andnud on, saab kohe pakendil olevalt pildilt näha. Igasse sarja kuulub neli toodet - dušigeel, kehaõli, dušigeel-šampoon ja ihupiim. Kõigil pakenditel on märgis, et tooted on parabeeni-, mineraalõlide, PEG ja silikoonivabad.

Granaatõunaga kehaõli


See sai kõigist katsetatud toodetest mu suurimaks lemmikuks. Väga hea magusa lõhnaga ja superniisutav! Imendumine on tal aeglane, nii et kiireks kehaniisutamiseks ei sobi, aga massaažiõlina kasutamiseks jälle väga hea. Hind 6.90 EUR.

Ihupiim goji marjaga ja dušigeel-šampoon kibuvitsaõliga


Kiiretel hommikutel, mil õli imendumist oodata pole mahti, võib nahaniisutajana kasutada hoopis kiirestiimenduvat ihupiima. Ka see on mõnusalt magusa lõhnaga nagu õligi. C vitamiinirikkad goji marjad on kreemile kinkinud vananemisvastase mõju. Imendub kiiresti, ei jäta nahka kleepuma ja lõhnab hästi - igati tiptop! Hind 7.50 EUR.

Dušigeel-šampoon on mõeldud küll olema kaks ühes toode, aga mina oma pirtsakatel juustel seda kasutada ei proovinud. Mul on kahususele kalduvad juuksed ja šampoonidest valin hästi niisutavaid-silendavaid variante, et kamm peale pesu üldse juustest läbi käiks. Sageli pean šampoonides pettuma ja kaks ühes toode, mis mõeldud ka keha pesuks ei ole mu kapriissetele juustele tõenäoliselt kuigi hea kaaslane. Nii et kasutasin seda toodet ainult dušigeelina ja olin temaga igati rahul. Hind 5.50 EUR.

Novembrikuus on Rosalind e-poes kõik tooted 20% soodsamad, nii et mine vaata järgi, äkki leiad vannitoariiulitele või meigikotti sealt täiendust :)

No comments:

Post a Comment