Tuesday, November 7, 2017

Vita Liberata pruunistavad tooted

Mul on elus olnud paar isepruunistava kreemi fopaad täies hiilguses - oranž laiguline tulemus, määritud voodilinad ja kohutav kärsahais. Mõtlesin, et ei iial enam, aga siis kuulsin Vita Liberatast, mille isepruunistavad tooted väidetavalt kõigist neist vigadest priid on. Niisiis proovisingi paar aastat tagasi järgi nende Phenomenal 2-3 Week Tan vahu ja Body Blur kreemi ning olin väga meeldivalt üllatunud. Nii ongi Vita Liberata nüüd minu jaoks isepruunistavate toodete sünonüüm, sest tulemus on alati ilus ja seda igas kulumisetapis.

Vita Liberata tooteid tutvustavalt ürituselt sain kaasa kinkekoti nende väga põnevate toodetega, milleks on Ten Minute Tan mask ja Trystal isepruunistav mineraalpuuder.


Kuidas need minu väga heledal nahal töötasid:

Ten Minute Tan pruunistav mask


Kõige kiirem viis kreemituubist päevitus hankida ja samal ajal ka nahka niisutada. Kreem tuleb kanda puhtale kooritud nahale (mina kasutan koorimiseks tavalist kohvipaksu). Nahka enne pruunistaja kasutamist mitte kreemitada. (Kui küünarnukid ja põlved on väga kuivad, siis need võib siiski enne kehakreemiga sisse määrida.)

Kanna kreemi ühtlase kihina kogu kehale. Kõige parem on selleks kasutada pildil olevat spetsiaalset kinnast. Mõjuaeg on 10-20 minutit ja kui see täis, loputa mask nahalt maha. (Lihtsalt veega, ei ole vaja kasutada pesuvahendit või švammi.)

Esimesel korral alustasin ettevaatlikult ja hoidsin maski nahal 15 minutit. Tulemus oli üsna tagasihoidlik:


(Klikka pildil, et näha suuremalt.)

Kahe päeva pärast otsustasin protseduuri korrata ja hoidsin maski sel korral peal maksimum mõjuaja - 20 minutit. Nüüd oli efekt palju parem. Nii et ka heleda naha korral ei maksa Ten Minute Tan maski peljata ja end tema nimest eksitada lasta. Pigem võiks teda kutsuda 20 Minute Tan, sest just selle mõjuajaga hakkab tulemusi nägema :) Päevitus tekib 6 tunni jooksul (kuskil 4 tundi peale pealekandmist tuleb mõneks ajaks ka spetsiifiline isepäevituva kreemi lõhn, aga see ei ole väga tugev.)

Nahk on peale maski kasutamist väga pehme ja siidisus püsib mitu päeva. Kasutamine on lihtne ja kiire, nahale ei jää triipe ega laike. Jume kulub maha umbes viie päevaga, aga see juhtub nii ühtlaselt ja tasapisi, et ei saagi aru millal ta päris kadunud on.

Ten Minute Tan on Decoris e-poes saadaval hinnaga 43.90 EUR. Lisaks võiks kindlasti soetada ka aplikaatorkinda, mis maksab 5.90, sest see teeb maski kasutamise palju lihtsamaks ja käed jäävad puhtaks.

Maski kasutamisest jäid mul vaid meeldivad mälestused, aga kui ma juba isepäevituva kreemiga möllama hakkan, siis tahaksin saada tugevamat tulemust. Nii et kui päevitunud naha isu keset talve peale tuleb, siis pigem võtan tulevikus ikka vana sõbra Vita Liberata Phenomenal vahu, mis annab sügavama päevitustulemuse ja kestab lausa 3 nädalat!

Siin on pildid sellest, kuidas ma üleelmisel suvel Phenomenal vahuga oma väga ebaühtlase päevituse ära remontisin. Kuidagi oli juhtunud nii, et käed olid kogu aeg päikest saanud ja jalad peidus olnud. Medium toonis vaht suutis nahatooni kenasti ära ühtlustada ja jume oli oluliselt tumedam kui Ten Minute Tani kasutades:


Ten Minute Tan maski võib kasutada nii kehal kui näol, aga mina proovisin seda ainult kehal, sest näo jaoks oli mul varuks üks teine toode - Trystal pressitud isepruunistav mineraalpuuder:


Puudrit võib kasutada igapäevaselt, sest ta tekitab päevituse väga kergelt ja järkjärgult. Seda võib kanda jumestuskreemi peale, või puhtale kreemiga niisutatud nahale. Mina alustasin ettevaatlikult ja kandsin esimesel paaril korral puudrit meigpõhja peale - nii nagu ma ikka päikesepuudrit kasutan. Sunkissed on heledale nahale väga hästi sobiv toon. Tõesti üks ilusamaid päikesepuudreid, mida ma proovinud olen. Ta on piisavalt hele, nii et võib julgelt kasutada üle kogu näo.

Mina enne:


Ja pärast Trystal puudri kasutamist:


Trystal puudrit kasutades on hea alustada nendest kohtadest, mida tavaliselt tumedama värviga kontuurid ja puuder, mis siis veel pintslile üle jääb, kanda teistele näoosadele. Unustada ei maksa ka kaela, dekolteed ja kõrvu ning nendestki pintsliga üle käia.

Puudrit jumestuse peal kasutades ma isepruunistavat tulemust ei märganud. Kuidas ta saakski meigikihist läbi nahka pruunistada? Katsetasin seda ka puhtal nahal ja siis jäi õrn jume nahale küll. See pole siiski võrreldav isepruunistava kreemi tekitatud tulemusega, vaid on vaevumärgatav. Nii et Trystal puuder on esmajärjekorras siiski dekoratiivkosmeetikatoode ja jumestuse tegemisel on temast saanud minu väga suur lemmik. Püsiva jume saavutamiseks eelistan siiski kreeme. Trystal puudri hind 33.90 EUR.

Vita Liberatat ei kutsuta asjata Luxury Tan. Nende tooted on lihtsalt esmaklassilised. Olen isepruunistajate kasutamises üsna algaja, kuid mitte ühelgi korral ei ole mul nende tooteid kasutades mingit äpardust juhtunud - alati on tulemus jäänud väga ilus, ühtlane ja loomulik. Nii et kui keset talve päevitunud jumet tahaks, siis Vita Liberatat julgen väga soojalt soovitada.

Kuidas on sinu suhted isepruunistavate toodetega?

No comments:

Post a Comment