Friday, April 20, 2018

Madara

Sain hiljuti paki, mis sisaldas Madara uudistooteid. Olen sellest Läti looduskosmeetikafirmast nii palju head kuulnud, kuid proovimiseni jõudsin alles nüüd. Madara tooted omavad Ecocert sertifikaati, mis kinnitab, et kõik tootes sisalduvad koostisosad on organismile ohutud. Ma naudin koduseid iluprotseduure ja kasutan igapäevaselt tervet rida tooteid, seetõttu püüan vaadata, et kõik see, mida ma naha sisse määrin, oleks võimalikult looduslik. Madara toodete hulgast said minu esimesteks avastusteks sellised nahahooldustooted:


Kaks toodet - Pihlaja tilgad ning Nõgese kehakreem on antud välja koostöös tuntud Soome saatejuhi ja blogija Noora Shingleriga, kes on väga suur looduskosmeetikafänn.


Sellised koostööna sündinud sarjad tekitavad minus alati erilist usaldust toote vastu. Kui ma ise kunagi mõnele kosmeetikatootele sedasi oma nime ja näo peale paneksin, siis pean tõesti olema ise selle toote suurim fänn. Kindlasti ei tohiks olla koostisosade kvaliteedi osas kuskil kompromisse tehtud ja kokku hoitud. Usun, et ka Noora oli oma näopilti ja allkirja nendele pudelitele kinkides täiesti kindel, et tooted on tõhusad ja ülimalt nahasõbralikud, igatahes minu lemmikuks kõigi proovitud Madara toodete hulgast saigi tema pildiga pihlaka näoõli.


Pihlaja Glow Booster näoõli




Armsasse pipetiga pudelisse villitud tilgad on segu erinevatest iluõlidest ning rikastatud E ja A vitamiiniga, mis aitavad võidelda vananemise vastu. Mul on tunne, et iga kord uut näoõli katsetades ütlen ma, et see on kõige kiiremini imenduv õli, mida ma proovinud olen, aga kuidagi on läinud nii, et iga uus õli on kiirema imendumisega, nii et ka seekord pean selle fraasi lendu laskma :) Tilgad imenduvad tõesti väga kiiresti ja kui tavaliselt on näoõlid rohkem mu õhtuse nahahooldusrutiini osa, siis Pihlaja tilkasid kasutan hommikul ja peale nende näole määrimist võib üsna ruttu meikima hakata, sest nad ei jäta nahale mingit libedat kihti. Ma armastan selle toote lõhna! Hästi mõnus tsitruseline, sekka veel midagi magusalt lillelist - nii hea!

Baaskoostisosadeks on tilkadel aprikoosi ja jojobaõli, mida toetavad erinevad väekad taimed nagu näiteks Eesti rahvameditsiiniski hästi tuntud pihlakas. Pihlakat on siinkandis juba ammustest aegadest kasutatud raviks vistrike vastu (pihlakamarja mahlaga tuleb lihtsalt punne tupsutada) ja noorendava ning värskendava maski saamiseks (purustatud pihlakamarjadele segada värsket mett). Tänu Madarale ei pea pihlakaid korjama minema, vaid saad mugavate tilkadena nende võluväge nautuda. Väga mõnus toode, mida soojalt soovitan! Võib kasutada nii puhtalt kui ka segada oma näokreemi sisse.  Hind 25.99 EUR.

Nõgese kehaemulsioon



Nii tore, et Madara tuletab meelde, et tõhusate toimeainete jahil ei pea minema kuhugi seitsme maa ja mere taha, vaid ka meie oma tagaaias kasvavad täiesti erakordsete raviomadustega taimed. Kõrvenõges sisaldab klorofülli, vitamiine ja mineraale, millel on nahka puhastav ja tervendav toime. Ka nõgese kehaemulsioon on Madaral välja töötatud koos Noora Shingleriga.

Pakendi info ütleb, et tegu on lõhnatu kreemiga, kuid tegelikult on tal hästi õrn lõhn siiski olemas, aga see on igati meeldiv ja ei usu, et kedagi häirima võiks hakata. Super hea kehakreem, mis lisaks läbinisti nahasõbralikele koostisainetele on sügavalt niisutav ja kiiresti imenduv. Kõik olulised punktid täidetud. Väga meeldib! Hind 17.49 EUR.


Sügavpuhastav detox seep



Väga pilkupüüdva välimusega seep sisaldab sütt, mis aitab nahal toksiinidest puhastuda. Seebil on üsna tugev metsane lõhn, nii et kui see värskelt kasutusse võetuna vannitoas on, siis on ruumi astudes lõhna kohe tunda. Ajaga ta lõhn hajub. Seep tekitab halli värvi vahu, mis peseb naha krudisevalt puhtaks, kuid minu suureks rõõmuks ei kuivata nahka. Hind 9.75 EUR.

Kooriv seep



Kooriv seep sisaldab musta laava liiva, mis eemaldavad surnud naharakud. Ka sel seebil on päris tugev lõhn, sest ta sisaldab seedri ja laimi eeterlikke õlisid. Seep on selline kahepalgeline - vaht on tal hästi pehme ja siidine aga koorivad terakesed päris tugevalt kratsivad, nii et õrnemates kehapiirkondades teda isegi otse seebist nahale hõõruda ei tahtnud. Samas jalad ja sääred oskavad mul intensiivsest koorimisest lugu pidada, nii et nende koorimiseks on seep väga hea. Olgugi, et vaht on seebil ülimalt siidine, kipub ta nahka siiski kuivatama ja peale selle kasutamist tundsin kohe vajadust keha kreemitada. Hind 9.90 EUR.

Madara tooted on müügil Kaubamajas ja Kalamaja inimesed saavad neid kodu lähedalt soetada Natcos Nordic kontorist  (Aadress Vana-Kalamaja 41-1).

No comments:

Post a Comment