Friday, April 13, 2018

Whamisa

Korea kosmeetika sobib hästi ka põhjamaisele nahale ja erinevad Korea kosmeetikabrändid on Eesti naiste poolt soojalt vastu võetud. Värske tulijana jõuab õige pea lettidele Whamisa looduskosmeetikasari, mis on pioneer nahahooldustoodete fermentatsioonitehnoloogias. Whamisa eriline kääritamisprotsess aitab toodetes sisalduvaid kasulikke aineid nahale paremini omastatavaks muuta. Whamisa sarjast leiab kõik vajaliku naha puhastamiseks, toitmiseks ja niisutamiseks.

Korea naised hoolitsevad selle eest, et nende näonahk oleks veatu ja särav ning nende leiutatud tõhusaid nahahooldustooteid ja -nippe võtavad üle naised kogu maailmas. Koreast alguse saanud kahefaasiline näopuhastusmeetod kogub aina enam populaarsust ja ka Whamisal on selle jaoks ideaalsed tooted olemas. Kahefaasilise puhastuse esimeses etapis eemaldatakse meik ja mustus nahalt õliga ja seejärel pestakse õli maha vahutava puhastusgeeliga. Nahk saab sedasi säravalt puhtaks, kuid ei kaota niiskust.

Mulle saadeti mõned Whamisa tooted proovimiseks ja jagan nüüd oma kasutuskogemust teiegagi.

Ökoloogiline lilledega puhastusõli



Õlisegu sulatab nahalt meigi ja mustuse õrnalt lahti nägu sealjuures kuivatamata. Sobib igale nahatüübile ja minu kuiv nahk kiitis selle kohe heaks. Õliga saab eemaldada meiki kogu näolt ja ka silmadelt. See võtab vaevata lahti isegi veekindla ripsmetuši ja ei pane silmi kipitama. Enamasti kasutangi igapäevaselt meigi eemaldamiseks vaid õli, sest mu tavalisest kergest jumestusest saab see suurepäraselt lahti ja ma ei tunne enam vajadust vahutava kreemiga topeltpuhastust teha. Kui olen aga tugevalt modelleerinud, või tavapärasest paksema meigikihi nahale kandnud, siis pesen näo peale õli kasutamist veel ka Whamisa näopesukreemiga üle. Õliga näopuhastus hakkas mulle väga meeldima, sest nahk on pärast seda imepehme ja Whamisa õli saigi proovitud uute toodete seast mu suurimaks lemmikuks.  Hind 30.90 EUR.

Ökoloogiline vahutav puhastuskreem



Whamisa vahutav kreem on veevaba ja sisaldab vee asemel baaskoostisosadena  aaloe ja rohelise tee ekstrakti, mis nahka puhastamise ajal kaitsevad. Kreem peseb naha lausa krudisevalt puhtaks ja vahet pole, kui paksu grimmikorra ma näole kandnud olen - kreem saab sellest vaevata jagu. Toode sobib jumestuse eemaldamiseks vaid näolt - silma sattudes hakkab kipitama, nii et silmameiki temaga maha võtta ei maksa. Hind 29.70 EUR.

Ökoloogiline lilledega silmakreem



Nagu teisedki Whamisa tooted on ka silmakreem veevaba ja tema baaskoosisosadeks on krüsanteemi ja aaloe ekstraktid. Whamisa toodete tuubides ei ole kohta vee jaoks, vaid need on otsast otsani täidetud nahka toitvate ja niisutavate toimeainetega, mis parema omastavuse huvides on veel läbinud erilise kääritamisprotsessi. Kreemil on väga omapärane lõhn, mis esimesel korral pani mind nina kirtsutama. See ei sarnane ühegi teise mulle teada lõhnaga, nii ei ei oskagi teda millegiga võrrelda. Imelik on aga see, et pideval kasutamisel on see alguses ebameeldivana tundunud aroom mulle isegi meeldima hakanud :) Kreem on silmakreemi kohta tavatult suures pakendis ja tuub sisaldab lausa 30 ml toodet, nii et sellest jätkub väga pikaks ajaks. Kreemil on niisutav, kirgastav ja kortsude vastane toime. Hind: 37.70 EUR.

Kõik Whamisa tooted on läbinisti looduslikud, pärjatud BDIH sertifikaadiga ja neid ei testita loomadel. Nii et kui otsid tõhusat looduskosmeetikat, siis Whamisa põnevast valikust leiab tooteid igale nahatüübile. Whamisa sari jõuab lähiajal müüki Kaubamajja, kuid praegu saab neid juba osta Natcos Nordic kontorist Kalamajas. (Aadress: Vana-Kalamaja 41-1.)  

No comments:

Post a Comment