Saturday, October 15, 2016

Hollywoodi glamuur

Minu kätte on viimasel ajal jõudnud hulk uusi Make Up Store jumestustooteid. Ka tänane meik on valminud just Make Up Store vahendeid kasutades. Inspiratsiooni saime vana Hollywoodi glamuurist. Tänase jumestuse põhirõhk on efektsel punahuulel ja kogu ülejäänud meik toetab seda tagasihoidlikult.






MUAH: Kelli Neitsov

Selle jumestuse tegemiseks läksid käiku järgmised Make Up Store tooted:




Silmadel kasutasime heledat lauvärvi Sandstone ja tumedamat tooni Deadly.


Make Up Store microshadow lauvärvidel on hea pigment ja neid on väga lihtne kasutada, sest nad ei pudise pealekandmisel. Hoogsal hajutamisel võivad küll mõned värviraasud silma alla kukkuda, aga need saab ära pühkida nii, et see silmaalust ei määri.

Jumestuse staar on seekord Code Red matt huulepulk:


Make Up Store uuenenud pakendid on tõeline meigilaua ehe. Eriti armastan ma multicolor küütlevaid juubelikollektsiooni pakendeid, aga ka lihtsad ja klassikalised mustad huulepulgad, millel aktsendiks väike krokodillinahamuster, on väga šikid.

Mati huule trend on minust mööda läinud, sest mattide huulepulkade tekstuur kipub mu niigi kuivapoolset huulenahka veelgi rohkem kuivatama. Make Up Store pulga kiituseks võib öelda, et see ei too kuivi kohti esile ja tulemus jääb tõesti ilus. Miinuspoole pealt aga jätab ta huultele kuiva tunde, mistõttu minust selle pulga regulaarset kasutajat ei saa. Mulle meeldib küll meigiga eksperimenteerida ja kasutan igapäevaselt päris palju tooteid, aga ma soovin, et seda tehes ei tunneks ma, et mu näol meigikiht on. Nii et eelistan siiski huulepulkasid, mis on kaks ühes – huulepalsami vääriline niisutus ja boonuseks kaunis toon.

Hollywoodi lookile viimase lihvi andmiseks lakkisime küüned nude toonis lakiga:


Lakk katab täielikult juba ühe kihiga ja minu südame võitis ta oma kiire kuivamisega. Toon jääb kergelt läikiv ja jätab kena ja hoolitsetud mulje.

Sellised uued tooted siis täna. Kas oled mõnda neist juba jõudnud proovida?



No comments:

Post a Comment