Friday, November 25, 2016

Joico uudistooted

Töötasin kunagi juuksurina ja meie salongis oli kasutusel Joico sari. Sellest ajast on mul Joico toodete tõhususe vastu säilinud vankumatu usaldus - pole sellelt brändilt ühtegi kehva ega keskpärast toodet leidnud. Salon24 saatis mulle proovimiseks mõned Joico uudistooted. Ootused olid kõrged, aga etteruttavalt võin öelda, et ma ei pidanud pettuma :)


Joico Body Luxe šampoon ja palsam


Body Luxe šampoon ja palsam  teevad just neid kahte asja, mida ma ühelt healt šampoonilt ja palsamilt ootan - lisavad juustele kohevust ja hoiavad kahusust kontrolli all. Mõlemad on paksu koostisega, neid on mõnus juustele kanda ja pole ohtu, et väärt kraam märgadelt sõrmedelt-juustelt maha tilgub. Tooted on vähese neutraalse lõhnaga. Šampoon vahutab rikkalikult ja peseb vaevata välja ka rohked viimistlusvahendite jäägid. Palsami niisutus on keskmist sorti - tugevalt kahjustatud juustele võib tema silendavatest-pehmendavatest omadustest väheks jääda, aga minu täiesti keskmises korras juuksed muutis ta siledaks ja hõlpsalt kammitavaks, jättes need samal ajal siiski kergeks ja kohevaks.

Pärast Body Luxe šampooni-palsami kasutamist sai juuksed ilma ühtegi viimistlusvahendit kasutamata kenasti kohevaks föönitada. Lisaks heale hoidmisele juuksejuurte juurest tundus kogu juuksemass täies pikkuses kuidagi lopsakam olevat.

Minu jaoks täiuslik komplekt! Šampoon on Salon24 poes müügil hinnaga 18.90 ja palsam 19.90 EUR.


Joico K-Pak hooldavad viimistlusvahendid


Kuldne K-Pak on Joico hooldav sari, mille šampooni-palsamit kasutan alati siis, kui olen suurema juuksevärvi muutuse läbinud ja kui on olnud vaja teha värvipesu. Värvipesu järgselt on juuksed alati stressis ja kurnatud, aga K-Pak hooldavad tooted poputavad need kiiresti elule tagasi.

K-Pak viimistlusvahendeid ei olegi ma varem kasutada saanud. Needki sisaldavad juukseid hooldavaid komponente.

Thermal Design Foam  annab läiget, kohevust ja kaitset föönikuumuse eest. See annab keskmise tugevusega hoidmise ja ei jää juustes ise peaaegu tundagi - pärast selle kasutamist on mõnus sõrmedega läbi juuste tõmmata, mitte ei nakku imelikult. Aitab juukseid kohevaks teha ja tulemus püsib terve päeva jooksul. Vaht on praktilises peenikese otsaga pudelis, mille abil saab toodet täpselt soovitud kohta kanda. Hind 25.90.

Joico K-Pak Protective hair spray  sisaldab kuumakaitset ja hooldavaid komponente nagu vahtki. See annab paindliku toe, ei jäta juustesse kleepuvat tunnet ja lubab end valutult juustest välja kammida. Lakk on keskmise tugevusega ja ei jää juustes näha ega tunda. Minu meelest täiesti super toode. Hooldavat lakki ei olegi varem kasutanud ja K-Pak lakk meeldib väga-väga! Hind 25.90.

Sellised juukse-uudised siis täna. Kas oled Joico tooteid varem kasutanud? Kuidas meeldisid?




No comments:

Post a Comment