Friday, November 18, 2016

Põhi peal: juukse-eri

Lühikese aja jooksul said otsa kõik mu juuksehooldustooted. Enamustega sellest korvitäiest olin väga rahul, aga mõned neist enam tulevikus minu vannitoariiulile ei satu.


Minu juuksed on igas mõttes keskmised - keskmine pikkus, tihedus, tumedus- ja rikutusaste. Põhiliseks juukseneeduseks on kahusus, mis loomulikult laines juuksega sageli kaasas käib. Oma juuksehooldusvahenditelt ootan kohevust andvat efekti ja võimet kahusust kontrolli all hoida.

Viimasel ajal olen juuste hooldamiseks kasutanud järgmisi tooteid:

Living Proof Full šampoon ja palsam

Living Proof Full šampoon ja palsam sisaldavad erilist PBAE molekuli, mis tekitab iga juuksekarva ümber väikestest punktikestest kihi. Kui mõlemat toodet korraga kasutada, siis saab juuksed väga hästi kohevaks föönitada. Juuksed püsivad neid kasutades kauem puhtad ja neid on lihtsam soengusse sättida. Full sarja tooteid kasutades ei hakanud üksikud salgud patsist või krunnist välja turritama ja soeng püsis väga hästi. Kohevustandev mõju oli hästi näha siis, kui kasutasin mõlemat toodet koos. Palsam kipub mul alati kiiremini otsa saama kui šampoon ja kui võtsin Living Proof šampooniga koos kasutusse teise palsami, siis polnud ka kohevust andev mõju enam samaväärne kui koos Full palsamiga. Tavahinnaga on Full šampoon 26.90 ja palsam 27.90 EUR, aga hetkel on need Salon24 e-poes saadaval soodushinnaga 18.80 ja 19.53 EUR.

Eco Cosmetics palsam

Tegu on ECOCERT sertifikaadiga pärjatud ökotootega, mis oma koostiselt sobib kasutamiseks ka veganitele. Kasutusjuhend ütleb, et see kingib niisutust ja siledust igas seisukorras juustele, kuid minu kahususele kalduvaid kiharaid ta päris nii hästi kammitavaks ei muutnud kui ma harjunud olen. (Hind umbes 7.50 EUR)

Four Seasons sügavpuhastav šampoon

Sügavpuhastavat šampooni kasutan ma paar korda kuus, kui olen rikkalikult viimistlusvahendeid või kuivšampooni kasutanud ja tahan juuksed eriti puhtaks saada. Four Seasons šampoon tegi oma tööd hästi ja ka tugevalt vahtu-lakki täis juuksed said mõnusalt puhtaks, aga mulle ei meeldinud tema juures see, et pestes oli mul suu alati ebameeldivat šampoonimaitset täis. Mõistagi ei söö ma peapesu ajal šampooni ja tavaliselt ei löö üle näo valguv vahune loputusvesi šampoonimaitset suhu, aga seda šampooni kasutades millegipärast alati just nii juhtus. Nii et seetõttu Four Seasons sügavpuhastav šampoon enam minu ostukorvi ei jõua. (Hind on tal 10.90)

Alterna Bamboo Kendi Moisture Mask

See on üks parimaid juuksemaske, mida ma kunagi olen kasutanud. Alterna Bamboo mask niisutas nii sügavalt, et ka sellised juukseotsad, mis tegelikult ammu kääride järgi igatsesid, olid peale maskitamist pehmed ja mõnusad. Juuksed olid siledad ja kahusus kontrolli all. Väga-väga tõhus toode! (Hind 30.90)

Alfparf Yellow Bloom seerum

Alfparf Yellow seerumi põhiliseks koostisosaks on argaaniaõli, mis toidab ja taastab juukseid. Suureks lemmikuks sai ta seetõttu, et doseerimisel ei pidanud apteekri täpsusega õlitilkasid mõõtma ja isegi kui juustele sai päris suur ports õli, ei muutunud nad sellest rasvaseks. Seerum muutis pehmeks ka karedad kahjustunud juukseotsad ja pudelikesest jätkus väga pikaks ajaks. (Hind 12.90)

Nüüd tuleb terve juuksehooldusarsenal välja vahetada. Heameelega prooviks vahelduseks midagi uut. Millised on sinu lemmikud kohevustandvad ja kahusust kontrolli all hoidvad tooted?



No comments:

Post a Comment