Sunday, December 25, 2016

Holika Holika Good Cera näohooldus

Holika Holika üllatas mind pakiga, millest tulid välja Good Cera sarja näohooldustooted.


Jõuluteemaline Good Cera kinkekomplekt sisaldas öömaski ja näoseerumit:


Öömaski ei olegi ma kunagi varem proovida saanud. Kasutamine on tegelikult sama, mis tavalise kreemiga - lihtsalt kanna õhtul puhastatud nahale ja lase sel magamise ajal oma tööd teha. Öömask on lihtsalt intensiivsema toimega kui kreem ja seetõttu võiks seda kasutada 1-3 korda nädalas, mitte igapäevaselt.

Minu kuivale nahale tundus peale kandes, et niisutusest võib väheks jääda. Olen harjunud, et ööseks näole kantavad tooted on eriti rasvased ja kosutavad. Good Cera öömask on kerge koostise ja kiire imenduvusega. Hommikuks oli aga nahk kenasti niisutatud ja nägi välja eriti värske. Mask on matistava toimega ja poorid tundusid vähem märgatavad.

Päevaseks kasutamiseks oli pakis Good Cera nahka taaselustav seerum. Tema toime sarnanes öömaski omale - värskendav, matistav ja poore vähendav. Seerum on kergema koostisega kui mask ja sobib igapäevaseks kasutamiseks. Maskil ja seerumil on omamoodi lõhn ja ma ei suutnud kuidagi meenutada, kus ma seda varem tundnud olen. Äkki lõhnab sarnaselt mingi puuviljahapetega koorija?

Pakist tuli välja veel armas lilla pastakas ja Good Cera sarja kangast mask:


Holika Holika valikus on väga palju erinevaid näomaske. Päris mitut nende hulgast olen proovinud ka ja need ühekordsed kangast maskid on kõik super head niisutajad. Mulle meeldib neid kasutada enne pidusid või tähtsaid üritusi, mil tahan, et jumestus eriti veatu välja paistaks. Maskide toime avaldub koheselt - need täidavad naha ja omavad tõhusat niisutavat-pinguldavat mõju, nii et meigipõhi jääb pärast ülimalt sile ja ühtlane.

Tutvu kogu Holika Holika maskide valikuga SIIN. Veel on aega endale aasta lõpus üks pisike poputus lubada ja tellimus teele panna, et enne uue aasta pidu nahk särama lüüa :)

No comments:

Post a Comment