Friday, April 14, 2017

Kevadpuhastus Amway abiga

Amway toodetest olen blogis korduvalt juttu teinud ja põhiliselt keskendunud nende Artistry meigisarjale. Seekord saadeti mulle aga täpselt kevadise suurpuhastuse ajaks nende uus mandariinihõnguline puhastusvahendite kollektsioon. Erinevaid Amway Home tooteid olen kodus kasutanud varemgi ja nendega igati rahule jäänud. Täiesti asendamatuks abiliseks on saanud Amway ahjupuhastusvahend, mis on ainus toode, millega olen praeahjust kinnikõrbenud plekid lahti saanud. Ühesõnaga olin tooteid testides juba ette positiivselt meelestatud. Mandariini sarja kuulub kolm toodet - klaasipuhastusvedelik, nõudepesuvahend ja pesuvärskendaja. Komplekti hinnaks on 34.61 EUR.


Kõik tooted on lõhnastatud mandariini ja apelsini eeterlike õlidega, nii et nad jätavad tuppa mõnusa loodusliku ja värske hõngu, mitte mingi keemiahaisu. Minu suurimaks lemmikuks sai klaasipuhastusvahend. See pritsib pudelist välja hästi ühtlase ja laia "vihmana" ja laseb end klaasilt märksa lihtsamini maha nühkida kui teised aknapesuvedelikud, mida varem kasutanud olen. Tulemus jääb kohe ilus ja kirgas, ei ole vaja karta triipe. Akende pesu sujus sellega väga kiiresti.

Pesuvärskendaja on toode, millesarnast ma kunagi kasutanud ei olnud ja pole osanud sellest ka puudust tunda. Pritsisin seda kardinatele ja vaipadele, mis andis tuppa õrna meeldiva lõhna. Aroom püsis kuskil 2 tundi, nii et hajub üsna kiiresti. Seda võib kasutada ka voodipesu ja riiete värskendamiseks-lõhnastamiseks.

Dish Drops nõudepesuvedelik on muidugi eelkõige mõeldud nõude pesuks ja selle tööga sai ta igati hästi hakkama. Tema vahtu on hästi kerge maha loputada, nii et katsetasin seda kohe ka meigipintslite pesuks ja selleks sobib ta samuti nagu valatult. Peseb pintslid kiiresti meigijääkidest puhtaks ja on ise ka hõlpsalt pintslikarvadest välja loputatav.

Kui tahad kevadpuhastusele hoo sisse anda uute healõhnaliste puhastusvahenditega, siis saad kõikide Amway toodetega tutvuda ja neid tellida kodulehelt: https://www.amway-estonia.com/

No comments:

Post a Comment