Friday, September 1, 2017

Põhi peal!

Augustis said otsa mõned pikka aega lemmikute hulka kuulunud ja täiesti asendamatuks saanud tooted. Mulle meeldib alati katsetada uusi ja värskeid kosmeetikume, aga eks nüüd paistab, kas mõni teine toode suudab neid suuri lemmikuid asendada, või tuleb nad uuesti koju tuua.


The Body Shop banaanipalsam - võrratu lõhnaga niisutav ja silendav palsam, mis suutis mu juuste kahususe kenasti kontrolli all hoida ja nad kergelt kammitavaks muuta. Hind 9.90 EUR.

Oriflame Love Nature palsam värvitud juustele - silikoonivaba ja biolaguneva koostisega palsam, mis aitab pikendada juuksevärvi püsivust. Paaril esimesel kasutuskorral ei olnud ma tema niisutavate omadustega väga rahul, sest juukseotsad olid siis päris katki ja palsam ei suutnud neid ära siluda. Peale otste lõikust aga oli palsam täitsa tiptop. Nii et väga katkistele juustele ei soovita, aga heas ja keskmises korras juustele sobib kenasti. Hind 4.50 EUR.

Oriflame Love Nature kooriv dušigeel - geel lõhnas lihtsalt taevalikult. Magus vaarikas ja karge münt koos on ülimõnus lõhnabukett. Eriliseks tegid dušigeeli selles sisalduvad biolagunevad koorivad osakesed. Hind 5.90 EUR.

Mossa näopesugeel - puuviljahapete sisaldusega näopesugeel saab lahti ka tugevast meigikihist, olles samal ajal noorendav ja niisutav. Kõik Mossa tooted on pärjatud ECOCERT sertifikaadiga ning seega täiesti puhtad ja väga nahasõbralikud. Geeli on palja käega näolt üsna aeganõudev maha pesta, sest ta on libe ja kasutasin sellega koos alati näomaskide eemaldamiseks mõeldud koorivat käsna, et näo kiiresti puhtaks saaks. Hind 9.90 EUR.

Make Up Store Face Mist - Face Mist meigikinnitussprei on üks kõige mõnusamaid asju, mida ma Make Up Store laiast valikust proovinud olen. Pihustist väljub peen udu, mis meigikihi niisutab ja kinnitab, aga ei jäta näole tilkasid, mis võiksid jumestuse täpiliseks muuta. Kasutasin seda koos igasuguste meigipõhjadega ja eriti ilusa tulemuse jättis ta koos mineraalpuudritega, sulatades erinevad meigikihid omavahel kokku ja kaotades puudrilise välimuse. Hästi mõnusa lõhnaga ja minu ülisuur lemmik! Hind 16.99.

Nyx Pin Up Tease ripsmetušš - Tihendab, pikendab ja püsib ülihästi! Püsib isegi liigagi hästi, sest tavalise meigieemaldajaga maha ei tule :) Ostsin spetsiaalselt selle ripsmetuši eemaldamiseks meigieemaldusõli, et silmad õhtul puhtaks saada. Hind umbes 6 EUR.

Helixya teolima silmakreem - teolima kõlab ehk veidi eemaletõukavalt, aga tegelikult ei ole kreem üldse limane, vaid täitsa tavapärase tekstuuriga kiirestiimenduv silmakreem. Pinguldavate ja silmaaluse tumeduse vastu võitlevate omadustega ning läbinisti looduslik. Hind 21.90 EUR.

Collistar päikesepuuder - Terra Abbronzante Duo päikesepuuder toonis 1 on olnud mu igapäevane kaaslane ja üldse esimene päikesepuuder, mille ma olen lõpuni kasutanud. Tavaliselt proovin ühte ja teist ja muudkui vahetan erinevate toodete vahel, aga see puuder, kus ühes toosis olid koos nii matt kui sädelev heleda nahatooni jaoks ideaalse tumedusega päikesepuuder, sai nii suureks lemmikuks, et tema kõrvale ei mahtunud ühtegi teist. Hind 33.60 EUR.

Make Up Store kulmugeel - tänu sellele läbipaistvale geelile sai minu kulmumeik hoopis uue hingamise. Mul on kulmud üsna erineva kujuga ja kui olen need meigi ja kammimisega hommikul võrdseks timminud, ei kipu tulemus just kuigi kaua püsima. Selle mure lahendas Brow Set Fix geel, mis hoiab kulmukarvad terve päeva kontrolli all. Geel ei ole märg ja ei aja kulmumeiki enda all laiali. Väga-väga suur lemmik! Hind 16.99 EUR.

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud?


No comments:

Post a Comment