Tuesday, August 1, 2017

Põhi peal

Juulis tuli hüvasti jätta selliste toodetega:


Tilk! Scrub me näokoorija - kodumaise Tilk! brändi valikust olen proovida saanud päris mitmeid tooteid ja kõik on mu nahale imehästi sobinud. Ka koorija kohta jagub vaid kiidusõnu. Kõik koostisosad on looduslikku päritolu, kreemis sisalduvad koorivad osakesed ei sula nahal ära ning lubavad koorida täpselt nii kaua kui viitsimist on. Lisaks pakub toode veel sügavat niisutust ja ka minu kuiv nahk ei karju pärast kreemi järgi. Väga soovitan! Hind 15.90 EUR.

Max Factor Lasting Performance jumestuskreem - Lasting Performance kreemi avastasin siis, kui tegin testi, kumb on parem - kas kallis või odav jumestuskreem. Seda postitust näeb SIIN. 15-eurone kreem meeldis mulle pimetestis isegi rohkem kui 54-eurone, nii et igati väärt toode! Keskmine katvus, kauapüsiv koostis ja hea toonide valik. Minu kahvatule nahale sobis ideaalselt toon Ivory Beige. See ei jää nahal kollakas ega roosa, vaid ilus neutraalne toon.

L'Oreal Absolut Repair juuksemask  - jälle suur lemmik ja järjestikku kasutusel juba mitmes totsik. Üldiselt meeldib mulle alati uusi tooteid katsetada, aga kuna raske on leida parema hinna-kvaliteedi suhtega maski kui Absolut Repair, siis olen  sellele juba tükiks ajaks truuks jäänud. Imelikul kombel ei sobinud sama sarja šampoon ja palsam mulle jälle üldse, aga seda maski julgen küll kõigile soovitada, kel juukseotsad tõhusat niisutust vajavad. Tundub, et pakendit on vahepeal uuendatud ja loodan, et sisu on ikka samas vanas headuses. Hind 16.50 EUR.

Mossa vitamiinidega päevakreem - pakendil on kirjas, et tegu on sügavniisutava päevakreemiga kõigile nahatüüpidele/janusele nahale. Mina võin oma nahka küll januseks nimetada - see imab endasse ahnelt ka kõige rasvasemad kreemid, seda eriti talvel. Mossa kreem on siiski üsna kerge ja talviseks kasutamiseks jääks temast mulle väheks. Suvel on nahk vähem nõudlik ja vajabki vähem rasvast kreemi, nii et suveperioodil sobis see kreem mulle hästi. Koostis on täiesti looduslik ja leiab tõenäoliselt ka väga kriitilise pilguga pakendiinfot lugevate kasutajate heakskiidu. Hind 17.90.

Sõsar kadaka huulemesi - seda toodet enam Sõsara kodulehelt ei leia. Ju ei leidnud kadakalõhnaline huulepalsam väga palju kasutajaid ja on tootmisest maha võetud. Mina olen aja jooksul erinevaid Sõsara huulepalsameid proovinud ja ausaltöeldes meeldisid ka mulle naturaalne ja mündi huulemesi rohkem. Koostis ja niisutavad omadused olid kadaka huulemeel muidugi sama head, aga lihtsalt teiste lõhn meeldis mulle rohkem. Huulemeed Sõsara e-poes hetkel soodushinnaga 5.44 EUR.

Blinc lilla ripsmetušš - Blinc tušid moodustavad ripsmete ümber väikesed torukesed, mis ei kulu maha, ei pudise, ei lähe laiali ja ei määri. Tušš on kergelt pikendav ja üksi kasutades jättis minu lühikestel ripsmetel väga tagasihoidliku tulemuse. Kui aga kasutasin seda koos Blinc valge ripsmeprimeriga, siis oli tulemus väga ilusti pikendav ja tihendav. Valge primer on värviliste ripsmetuššide all hea ka selleks, et siis jääb tuši värv erksamalt peale. Hind 26 EUR.

Essence Lash Princess ripsmetušš - väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega tušš. Maksab vaid 5 euro ringis, aga pikendab-tihendab kenasti ja püsib ka pikema päeva jooksul ilusti ilma pudisemata ja laiali minemata. Kasutusaja lõpus muutub paksemaks ja hakkab ripsmeid kokku kleepima, nii et päris lõpuni kasutada ei saanud.

Darphin silmameigieemaldaja - Darphini kosmeetika on mulle üldiselt alati väga meeldinud ja sobinud, aga see silmameigieemaldaja oli esimene nende toode, mida lõpuni ei kasutanud. Mul on üsna tundlikud silmad ja meigieemaldaja pani need kipitama. Võibolla olid süüdi tootes sisalduvad lõhnaained. Ma ei saa üldse aru, miks peaks silmameigieemaldaja tuntavalt lõhnama, aga see lõhnas ja tegi mu silmadele liiga. Õnneks oli mul väike reisisuuruses toode, nii et ei läinud palju raisku. Täissuuruses toote hind 23.30.

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Mis on sinu muljed?





No comments:

Post a Comment